| Matei_Ionut_Marian_1991 a întrebat:

astazi am vazut un caz in care un om a fost prins fara bilet/card in RATB si ma tot intreb care este logica in a angaja 4 controlori sa mearga pe masina pentru a face rost de 2 amenzi de 50 de lei nu ar fi mai profitabil sa nu angajeze controlorul si sa pastreze salariul acestuia? Sau compania castiga mai bine din amenzi? Multumesc anticipat pentru raspuns!

Răspuns Câştigător
| MihaidinBucuresti a răspuns:

Romanul e obisnuit sa mearga la mica ciupeala si sa traga mata de coada. Daca ar fi oficial faptul ca nu mai exista controlori, biletele si abonamentele nu ar mai fi platite de nimeni. Deci nici RATB-ul nu ar mai avea venituri. Asa, cat de cat oamenii isi cumpara, e tiganeala aia ordinara si frica sociala de rusinea patita care ii impinge. Un sistem imperfect care din cate stiu nu e foarte profitabil, dar intotdeauna e mai bine sa ai un sistem decat sa fie haos. Cam aia e.

5 răspunsuri:
| minrest a răspuns:

Daca nu ar exista control, nimeni nu ar mai plati calatoria; controlul e necesar pentru ca oamenii sa isi plateasca calatoria, nu pentru a castiga din amenzi. RATB ar avea numai de castigat daca nu ar incasa nici o amenda, caci asta ar insemna ca toti calatorii platesc.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Logica? Au nevoie si prostii de un loc de munca

| MrAnonim456 a răspuns:

Dacă nu ar fi controlori toate lumea nu ar mai avea bilet/card RATB. Care mai e rostul?

| Matei_Ionut_Marian_1991 explică (pentru MrAnonim456):

Tocmai asta intreb care e rostul cardului nu e scump biletul si nici abonamentul deci ce venit au iei daca angajeaza controlori fata de a nu angaja si a pastra salariiile..doar mi se pare ciudata chestia asta

| doctorandus a răspuns (pentru Matei_Ionut_Marian_1991):

Frica pazeste pepenii.