| superpissy40 a întrebat:

Buna TPU. De ce in magazine preturile apar de tipul "55, 99 lei"? De ce nu afiseaza direct 56 lei la raft? De ce acest "0, 99"? Inteleg ca este strategie de marketing, dar cu ce scop? Iar voi ce alte strategii de marketing des utilizate mai cunoasteti? Multumesc tare mult!

Răspuns Câştigător
| Hyperion7 a răspuns:

Și eu eram curios până am găsit asta
https://youtu.be/_asIAo8IuW8?si=qcZ3bKWuPpuXxoyd

Sper sa îți satisfacă curiozitatea!

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Atragerea clientilor. Scrie 55, 99 dar tot 60 iti incasează.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu e suficient de vizibil scopul?
tu percepi pretul ca 55 nu 56. E simplu

| carevaescu a răspuns:

Are de a face cu psihologia cumpărătorului. În general 9999 pare a fi semnificativ mai ieftin decât 10000. Se presupune că cea mai importantă cifră pentru un cumpărător ar fi prima din stânga apoi a doua. Restul cifrelor sunt mai mult o ceață vagă.

Concluzia simplă este că a nu rotunji dă impresia de un preț mai mic, chiar dacă această iluzie se disipează cu puțina atenție la preț

| SuperCoolDude a răspuns:

Scopul e ca să te fraiereascã pe tine că e mai ieftin, ca tu să cumperi.
Când vezi 0.99 o să ai impresia cã ca e 9 în loc de 1, când de fapt e același rahat.
E o păcăleală psihologică.

| Zxcv6 a răspuns:

Da 59.97
34.82 sunt mai multe