| GabiIancu2001 a întrebat:

tocmai mi -a venit cardul de student reiffeisen.E zero simplu și mi s-a zic clar ca e moca tot. Pe lista de comisionae apare asta :"Taxa pachet achizitionat incepand cu data de 1 noiembrie 202010 lei/luna (0 lei cand faci doar o plata lunara cu cardul sau cu telefonul)" eu să înțeleg că daca nu fac vreo plata cu cardul pe luna, trebuie să dau 10 lei? Mentionez încă o dată că sunt student, am 18 ani si nu mi s-a zis de chestia asta.Mai am un var care e tot student și are card la reiffesen, nu îl folosește deloc si nu a plătit nimic.Ma lămurește si pe mine cineva, va rog?

Răspuns Câştigător
| Wr3nch a răspuns:

Si pentru ca tu ai 18 ani nici macar atat nu trebuie. ''Iar daca ai intre 18-24 ani, pachetul este gratuit si nu trebuie sa indeplinesti nicio conditie. ''

8 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Doar in prima luna platesti 10 lei. Este card de debit, card de student nu există.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Cel mai bine mergi la bancă si intreaba i pe ei.

| mihai69 a răspuns:

De ce ai card dacă nu îl folosești?!?

| Wr3nch a răspuns:

Da boss, si scrie mare si clar pe sitelaughing Atata timp cat faci macar o plata pe luna e gratis, daca nu e 10 lei.

| GabiIancu2001 explică (pentru Wr3nch):

Pai asta e, ca nu înțelegeam.Deci nu trebuie plătit nimic am inteles. Multumesc!

| Wr3nch a răspuns (pentru GabiIancu2001):

Cu drag, numai bine!

| Wr3nch a răspuns (pentru Wr3nch):

Si pentru ca tu ai 18 ani nici macar atat nu trebuie. ''Iar daca ai intre 18-24 ani, pachetul este gratuit si nu trebuie sa indeplinesti nicio conditie. ''

| DeyCj a răspuns:

Dacă faci plăţi cu cardul sau telefonul(e acelaşi lucru) nu plăteşti nimic. Dacă nu, costul este de 10 lei.

| TamplaruAnisoara a răspuns: