De obicei, unor produse li se face in fata ta proba functionarii.Nu stiu ce fel de produs ai cumparat.
In momentul cand ai cumparat un produs si constati acasa ca este defect,cu bonul de casa,poti merge inapoi la magazin si ai doua variante:ori schimbi produsul defect,cu altul nou,ori ceri banii inapoi.
Daca te intereseaza atat de mult, ce se intampla cu produsul defect,cine este in pierdere,cred ca cel mai mult,este in pierdere vanzatorul,deoarece pierde adosul comercial,daca nu mai returneaza obiectul stricat(cum am mai spus,depinde si ce fel de obiect este:mai scump,mai ieftin, mai mic, mai mare ca volum). Sunt firme producatoare, care nu primesc produsele stricate inapoi(si aici depinde de produs), daca nu este specificat in contract.Firmele producatoare nu ramburseaza banii incasati de la comerciant, pentru produsele defecte.Totul este in functie de cum este incheiat contractul,de felul produselor livrate.
Intrebarea este la general, deci nu prea pot sa-ti spun exact cum sta treaba.
Principalul(daca asta te intereseaza), tu ai dreptul sa primesti alt produs sau banii, dar sa ai bonul de casa, ambalajul produsului.
Nu toate magazinele iti vor da banii inapoi, unele iti schimba produsul, altele iti dau alt produs. Oricum ei repara produsul si il vand stai linistit nu ies ei in pierdere
Nu au pierderi.
Trebuie sa te duci cu bonul fiscal sa schimbi/returnezi produsul
Raspunsul este Da, magazinul is a isi primeasca banii de la firma care a achizitonat marfa NUMAI daca ei fac o cerere de retur.