| whiterose26 a întrebat:

Buna tuturor.Am si eu o intrebare...Cum as putea obtine un credit( de aprox.200 euro) de la o banca, in conditiile in care nu lucrez, deci nu dispun de o carte de munca (sunt elev). Exista vreo posibilitate de acordare a creditului? Va rog, ajutati-ma cu sfaturile voastre...

Răspuns Câştigător
| Claudiu2011 a răspuns:

Nu se poate.cand faci credit trebuie sa faci dovada ca lucrezi ca altfel aia de acolo spun.cum iti achiti ratele.nu conteaza ce le spui tu dar nu iti da voie.E imposibil.pa pa

10 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

In situatia ta nu poti obtine credit, deoarece nu ai venituri care sa asigure restituirea. Roaga-ti un parinte sa ia un credit ori chiar sa te crediteze. Numai bine!

| visatorul78 a răspuns:

Nu poti obtine credit daca nu poti face dovada unui castig financiar constant care sa iti permita sa returnezi banii.

| anda2happy a răspuns:

Nu poti obtine credit. Vorbeste cu unul dintre parinti, poate pot ei lua pentru tine. Trebuie sa mearga la banca sa ceara sa li se faca un scoring sa vada daca se incadreaza.

| amstroe a răspuns:

Whiterose, am eu o solutie mult mai buna decat imprumutul. Poti avea acesti bani, rapid, pentru un pic de munca in internet... Cauta-ma in YM, id amstroe si povestim, ok? N-o sa-ti vina sa crezi cat de cool e! happy

| amstroe a răspuns:

Whiterose, am o varinta mai buna pentru tine. Fara imprumut! Poti obtine acesti bani dintr-o activitate lejera in internet, ce rost are sa te imprumuti cand se poate si altfel? Cauta-ma pe mess, id amstroe, sa povestim nitel, e cool! happy

| sebynyo a răspuns: