| BiaBybbyBia a întrebat:

Buna tuturor. Va rog sa raspundeti doar cei care stiti exact ce pot face in situatia asta. Am inchiriat acum ceva timp la o garsoniera. Proprietara si agentul au refuzat sa faca contract. In fine. Agentul o recomandase pe doamna foarte ok dar nu a fost asa. In principiu pentru ca am stat f putin imi vreau banii inapoi din partea agentului si a doamnei. Cu doamna a ramas ca vb pe data de salariu, iar legat de agent l-am sunat pe seful lui si am vorbit. Ca sa gasim o rezolvare ca sa vedem cum facem. Si i.am zis ca poate anpc ul poate rezolva... deci ce as putea sa fac ca daca nu imi da bani? Cum se procedeaza? Precizez ca am convorbiri inregistrate.

3 răspunsuri:
| Edwards2017 a răspuns:

Eu te sfătuiesc să mergi sa faci o plângere la ANPC, după care să mergi și la poliție. Poți merge și la ANAF sa le explici situația și acolo vei face o informare. Din păcate stenogramele pe care le ai nu le pot folosii pe nicăieri pe motiv că nu au fost înregistrate cu un aparat omologat. În cazurile de acest gen se ajunge adeseori în instanță. Păstrează insa înregistrările poate domnii de la poliție vor sa le asculte sa își faca o idee. Succes!

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca nu iti restituie banii poti sa-i dai in judecata, pe cale civila. De asemenea poti face o plangere penala, pentru evaziune fiscala, impotriva proprietarului.

| mihai69 a răspuns:

Nu rezolvi nimic la ANPC, decât dacă ai o dovadă de plată (chitanță fiscală, bon, factură) de la agentul imobiliar care a prestat serviciul de intermediere. Și în caz că ai un astfel de document, doar pe el îl poți reclama. Cum cu proprietara nu ai niciun fel de act, nu ai cum să ai nici dovezi ale plăți(lor) către ea. Și ANPC nu se pune în mișcare dacă nu poți dovedi că ai plătit pentru produsul sau serviciul reclamat.
Pentru recuperarea unei sume de bani, rămâne doar soluția unui proces civil.