Bingo! Ai mai putea vinde frumos pe persoana fizica, ai cheltuieli mai mici decat cu firma. Plus ca da-l naibii de Instagram, exista etsy, ebay, multe altele unde poti vinde mai ca lumea. P.S. Nu face prostia sa te gindesti la piata autohtona! Banii seriosi zac pe afara, nu la noi, unde cine face produse in care se baga o tona de munca ajunga sa fie comparat cu mizeriile aduse din China si i se tot reproseaza ca vezi dom'le ce scumpe sunt (curelele si celelalte facute de Atelier Nichita, sculele de scris Poenari, si multe altele).
Bagi pe net anunturi cu ceea ce vinzi si vezi cine doreste fara sa fi srl sau pfa
Legal este sa-ti faci intai firma si apoi sa incepi sa vinzi.
Daca nu ai incredere ca poti vinde ceva, atunci nu te mai apuca de afacerea asta.
Salut. În primul rând cred că ai nevoie de un plan. Gândit, regândit, pus frumos pe hârtie. Plan de business. Plan de marketing. Eventual și un dosar al nișei tale, cu o analiza SWOT, cu o analiza a anumitor „jucători de pe piață" și așa mai departe. Dacă vorbim de DIY, intri „în horă" la timp, piața crește tot mai mult și la noi iar reticența nu prea mai există, iar bugetele de marketing necesare pentru a avea succes sunt evident sensibil mai mici decât în alte nișe (unde mai pui că marja de profit e mare, chiar dacă, ca și medie, produsele nu au un preț unitar mare). Cu asta ar trebui însă să începi. Cu un plan clar pentru măcar 6 luni, căci asta face sau desface cel mai repede un business. Mai apoi, sigur, formele legale. 2-3 drumuri și ai rezolvat, iar toată tevatura asta costă 6-700 de lei dacă te ocupi tu, deci sub nicio formă nu vorbim de sume care să împiedice pe cineva, oricine, să-și deschidă o firmă. La final, sigur, website, social media, content, content, content, strategie, strategie, strategie, muncă, muncă și rezultate.