Haine cumperi en gros de pe Ali Baba.
Dar dacă nu vrei să faci stock, depozit real, chestii, complicați, cumperi cu shopify.
Iei poza de pe Alibaba, sau de pe alt site unde de vinde, să zicem cu 89.99 $.
O pui pe situl tău la vânzare la 109.99$.
Dar dacă se hotârăște să o cumpere în să zicem 5 ore, îi faci o reducere la 99, 99 $.
El îți trimite 99.99 $.
Tu plătești acolo unde o cumperi cu 89.99 $.
Aranjezi ca livrarea să fie la adresa cumpărătorului final.
Ție îți rămîn 10 $.
Fără stoc.
Asta se poate autpmatiza.
Sunt situri gata pentru asta.
Ai prima data in vedere multitudinea de magazine fizice de haine second hand, la care marfa ocupa spatiu urias, dar vanzarile sunt scazute, la preturi mici. Din cauza lor, magazinele hainelor noi "de firma" au un numar foarte mic de vanzari.
In cazul tau, este mult mai bine sa expui doar pozele produselor pe care le poti trimite rapid la client, cu plata in ramburs. Astfel scapi de foarte multe batai de cap.
Este profitabila doar daca mergi direct la fabrica si cumperi cantitate masiva, ca sa poti dupa aceea sa o revizini in profit.
sa nu uitam ca iti trebuie website activ cu produsele, sistem bancar de retragere a banilor de pe carduri, pe cineva sa-ti afac marketingul sis a-ti promoveze website-ul ca risti sa ramai cu marfa nevanduta daca website-ul tau nu apare pe google, FB, Instagram sau pe site-urile unde barbati sunt mai tot timpul.
Deci trebuiesc investiti bani foarte multi, pentru un asemenea magazin online.
La magazinele de haine, nu ma pricep,. Dar inainte sa-ti deschizi un magazin/firma ca sa nu dai faliment si sa ai succes, citeste cartea E-myth si cartea The Lean Startup. Crede-ma sunt extrem de importante. ⚠️⚠️Spun asta ca sa nu dai faliment in primii 5 ani, cum fac 80% dintre afaceri.
Voicu_Iulia_1993 întreabă: