Daca vrei sa-ti deschizi un birou de copiat acte atunci iti trebuie un copiator A3, eventual cu posibilitatea de a copia pe ambele fete dintr-o trecere si nu o imprimanta. Daca vrei sa si imprimi, de pe dischete, CD ori stick, atunci iti trebuie un calculator si o multifunctionala. In functie de ce vrei te poti uita cat costa, dand o cautare pe internet. Cred ca ar trebui si sa ai un statut legal, eventual ca intreprindere individuala, familiala ori PFA, in conformitate cu OUG nr. 44/2008. Succes si numai bine!
Va rezumati doar la copiat acte sau doriti si altceva? Pentru copia acte e de ajuns un copiator sau o multifunctionala alb-negru. Exista firme specializate care va pot oferi aparatura profesionala noua sau second. Conteaza costul per pagina. Costul tonerului / numar de pagini toner (nou sau reincarcare).
PAI CA imprimanta alege una mai scumpa dar care sa aiba consumabilele mai ieftine ca daca iti cumperi una cu pret mic ai sa zici ca e ft avantajos dar cand o sa trebuiasca sa-i schimbi cartusul s-ar putea sa-ti faci cativa nervi... iar ca xerox, alege un konica minolta dar cel mai bine ar fi sa il iei la mana a 2-a! multa bafta! eu lucrez in domeniu de 4 ani si mai stiu cate ceva