| eanadandre a întrebat:

Buna ziua! Ultima factura de la enel a venit pe 23 nov anul trecut.Din sfarsitul lui ianuarie astept sa vina ceva, am dat indexul acum cateva zile si nimic. Factura ne venea la doua luni. (mentionez ca propietara casei a murit si acolo a ramas tatal meu-eu stau departe de el- si eu doar ma uit pe site-ul celor de la enel cu contul mamei, deoarece tata nu stie) i-am spus tatalui sa sune sau sa se duca el personal la sediul lor dar nu face nimic, eu nu stiu ce sa fac. Sa ii sun?

8 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Ai cont pe site-ul lorsă verifici?

de 5 luni fără facturi... și când o veni, o să picați pe spate

| eanadandre explică (pentru sierra1):

Da,am verificat aproape in fiecare zi

| sierra1 a răspuns (pentru eanadandre):

Nu există, insistă, sună... surprizele vin, nu te teme

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Dacă mama ta are cont pe siteul lor, ar trebui să isi poată vedea facturile online, logându-se in cont (cere-i să iti dea adresa de email si parola, cu care s-a inregistrat la crearea contului).
SI verifica chiar tu, la sectiunea Facturi restante/neachitate/Facturi Storno, cât ai de plată și le poti plăti online. Introduci datele de pe cardul tău, de fapt completezi câmpurile care ti se cer pe-acolo. Confirmi plata și știi că ti-ai luat o povară de pe suflet. Fă-o mai repede, fiindcă dobânzile penalizatoare le suportati tot voi, pentru neachitarea la termen. Iar când se face regularizarea, pot apărea sume de plată in plus etc.
Tatăl tău, dacă e in vârstă, poate că nu-i mai arde de plimbări până la sediul firmei și cu tehnologia, poate că iar nu se pricepe.

| Lioana a răspuns:

O fi si Enel-ul in urma cu facturile. Eu sunt la Electrica si facturile imi veneau lunar dar ultima de anul trecut a fost la inceput de decembrie si in ianuarie si februarie nu am primit facturi. Doar acum la inceput de martie am primit si au venit 3 facturi deodata.

| eanadandre explică (pentru Lioana):

Sper doar sa nu ii taie cumva tatalui lumina sau ceva

| Lioana a răspuns (pentru eanadandre):

Nu taie pentru ca e vina lor ca n-au emis facturi. Presupun ca au stat pe loc din cauza ca nu stiau ce tarif sa bage. Stii ca au fost discutii in legătură cu cresterea pretului la energie.

| floresdemayo a răspuns (pentru eanadandre):

Înainte de sistarea serviciului de furnizare, i se trimite inițial un avertisment, prin email, e vorba de un PREAVIZ DECONECTARE.