| Gigi34 a întrebat:

Bună ziua. Vreau sa incep niște investiții cu Binance, și am înțeles că trebuie să fac niște acte la ANAF precum că trebuie să dau 10% pe venit. Binance intră la criptomonede? Este un formular diferit? Sunt începător și nu prea găsesc informații bune, mai toți țin să păcălească.
Tot ce vreau sa stiu este cum sa fac totul legal, fără alte probleme. Dacă este cineva și știe, va rog să ziceți. Multumesc

5 răspunsuri:
| MIulia1997 a răspuns:

Bună ziua! Binance este o platformă importantă de schimb crypto și deține o licență oficială de la Autoritatea Financiară a Singapore (MAS). Cu toate acestea, ca utilizator din România, trebuie să îți asigure conformitatea legislației locale.

Pentru a investi în criptomonede prin intermediul Binance, trebuie să te înregistrezi la ANAF (Administrația Națională Asistență Fiscală) ca persoană fizică autorizată să efectueze tranzacții cu criptomonede. Acest procedeu este obligatoriu, deoarece criptomonedele sunt considerate valori mobiliare.

Cu privire la taxa de 10%, acesta este un procentaj al profitului obținut cu schimbarea criptomonedelor, conform legislației fiscale românești. Va trebui să declar și să plătești acest procentaj pe veniturile obținute prin tranzacții cu criptomonede.

Formularele pentru înregistrare la ANAF sunt similare celor pentru alte activități economice. Nu există un formular special pentru Binance sau criptomonede. Va trebui să completezi formularul de înmatriculare la ANAF (FO-01) și să-l depui la autoritate.

Recomandări:

1. Verifică site-ul ANAF și ghidurile pentru completarea formularului.
2. Consulta un fiscalist sau specialişti în domeniu pentru a te asigura de conformitate cu legislația.
3. Uite atent la regulamentele Binance și la condițiile de utilizare.

Nu te lăsa spălui de promisiuni sau afirmații nesigure. Învestiți inteligent și legal!

Sper că aceste informații vin utile pentru tine!

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru MIulia1997):