Pai in primul rand iti deschizi o societate comerciala care sa aiba ca obiect de activitate organizare de evenimente. Acesta este primul pas.
Dupa aceea trebuie sa iti faci anumite relatii/contacte cu restaurante, florarii, etc. Ca daca apeleaza cineva la organizare, apeleaza pentru tot de la inchirierea restaurantului dorit pana la cele mai mici dealii (aranjamentele de pe mese, s. a.).
Si cea mai grea parte si costisitoare este publicitatea (participare la targuri, publicitate in reviste, site/uri de profil, etc.) si gasirea CLIENTILOR.
In vremurile acestea va fi destul de greu, dar pana la urma la ce afacere nu este greu?
P. S. Sa nu te astepti sa ai profit din prima. Oricum multa bafta!
Ca sa deschizi o astfel de agentie trebuie sa-ti infantezi un IMM (http://www.actefirma.com/tarife/cost_infiintare_firma_si_pfa.html)
daca renteaza? sincer nu stiu ce sa-ti spun pe criza asta toti fact totul cat mai ieftin asa ca... multe mirese chiar au ajuns sa-si inchirieze doar rochia.
Tu vrei s ate ocupi de organizare de evenimente, nu?
sunt ff multe firme in domeniu, dar depinde in ce oras vrei s-o faci. te costa infiintarea firmei si publicitatea. si contabilitatea. sa te tii dupa ce ai infiintat firma: declaratii de depus, o intreaga nebunie.
29clarabianca întreabă: