In cazul acesta, gandeste-te ca in momentul in care ai o audienta cunosti in general publicul tinta ca si categorie de varsta, sat, oras, etc. In acel moment, cand difuzezi o reclama, vei stii unde sa o difuzezi.
Castigul este din reclame in general. Iar ca sa dai reclame, ar trebui sa ai si un public tinta, deoarece pe nimeni nu intereseaza sa emita reclame pe un post tv la care nimeni nu se uita.
Audienta mare inseamna persoane multe. Si unde sunt persoane multe, bagi publicitate. Iar aia costa mult. Reclama tv este mai scumpa decat cea din ziar si mult mai scumpa decat cea online.
Lasand la o parte partea de reclame si de asemenea partea de orgoliu, reprezinta intr-un fel o carte personala de vizita.
In momentul in care mergi la cuceriri sau in business, un om pare sa aiba mai multa incredere intr-o persoana care e mai populara decat in alta.
Gandeste-te la okazii.ro sau la ebay. Daca vezi acolo un vanzator care are un rating de 10% si trebuie sa ii dai niste bani, te cam gandesti in fata unuia care are un rating de 99.8%. Pentru ca la final presupune un exercitiu de incredere din partea ta.
Acelasi lucru se cam aplica in toate. La final se transforma (daca stii cum sa o faci) in bani.
Ma refeream la televiziuni...
In cazul acesta, gandeste-te ca in momentul in care ai o audienta cunosti in general publicul tinta ca si categorie de varsta, sat, oras, etc. In acel moment, cand difuzezi o reclama, vei stii unde sa o difuzezi.
Castigul este din reclame in general. Iar ca sa dai reclame, ar trebui sa ai si un public tinta, deoarece pe nimeni nu intereseaza sa emita reclame pe un post tv la care nimeni nu se uita.
Audienta mare inseamna persoane multe. Si unde sunt persoane multe, bagi publicitate. Iar aia costa mult. Reclama tv este mai scumpa decat cea din ziar si mult mai scumpa decat cea online.
Roxi_7263 întreabă: