| MONEY a întrebat:

Cat credeti ca a costat campania electorala?
http://www.money.ro/politica-administratie/un-vot-10.htm l/

13 răspunsuri:
| videoblog a răspuns:

Nu cred ca o sa aflam niciodata pretul real, pentru ca partidele chiar nu o sa spuna suma reala.

Stefan
| Stefan a răspuns:

Scuza-ma dar este o întrbare de campanie electorala! Dar am uitat sa-ti spun, este secret de stat. Tradus in ronaneste nu se va afla niciodata.

leonardk
| leonardk a răspuns:

Nepermis de mult in conditiile in care noi ne scaldam in saracie. Faina, zahar, cola, orez, brelocuri, ziare, bani dati pentru voturi, afise electorale, chiolhane si dracu mai stie ce, totul facut peste suferinta poporului, totul peste disponibilizari si reduceri salariale. Bataie de joc crunta si cumplita fata de talpa tarii. Conform statisticilor care din punctul meu de vedere nu mai sunt relevante - de peste 50 de ori peste cuantumul admis de lege.

leonardk
| leonardk a răspuns:

Rectific pentru satisfactia celui care m-a votat. Costurile campaniei electorale au fost infinit sub posibilitatile unui popor bogat ca al nostru. Trebuia cheltuit mult mai mult! Astept acum sa ma votezi din nou in conformitate cu plierea raspunsului meu pe doleantele tale. Multumesc1

| User a răspuns:

Pai ii doare pe ei fix in ****, doar plateste poporul, nu?

| antonia09 a răspuns:

Mai mult de cei 10 euro de vot, sigur sau investit mai multi bani de catre oamenii politici interesati sa iasa candidatul care sa le ofere anumite avantaje din punct de vedere economic, prin masuri care sa atraga si alti investitori.

cami
| cami a răspuns:

Nu ma mir laughing la cate pixuri, ghiozdane, castroane, galeti, brelocuri, paturi, calendare, au impartit nu ma mir.

| bogdand a răspuns:

Un fleaclaughing
si tot noi ne chinuimhappy

| alexxaz a răspuns:

Pai ne-a ciuruit de cateva sute de milioane de euro, si tara e in criza...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Peste 500 de milioane de Euro. Toate partidele la un loc.