| DianaIonita a întrebat:

Ce acte imi trebuie pentru un magazin online? Sau daca imi trebuie...

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Trebuie sa-ti infiintezi o firma cu obiect de activitate vanzari la distanta. Primul pas este sa mergi la Oficiul Registrului Comertului din judetul tau, pentru rezervarea denumirii firmei si aici afli tot de ce ai nevoie si pot chiar sa-ti faca actele firmei.

| KodrutZ a răspuns:

Nu mai bine iei tu spamul asta si ti-l bagi undeva?

| Andruşcă a răspuns:

Magazinul online nu se deosebeste cu nimic fata de un magazin normal din punct de vedere legal.

Adica iti trebuie aceleasi acte ca pentru un magazin normal. Ai nevoie de o firma in primul rand si acte de provenienta pentru marfa pe care o vinzi. Si normal, iti trebuie contabilitate, trebuie sa eliberezi factura la fiecare produs vandut, etc.

Vezi ca trebuie sa treci pe site-ul magazinului undeva la vedere datele de identificare ale firmei(CUI si Nr. reg de la registrul comertului). Si pentru ca lumea isi va baga numele si alte date atunci cand comanda, ai nevoie si de aprobare de la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.