Nu conteaza atat business-ul ci strategia pe care o adopti in a-ti proteja pe cat posibil afacerea.
In primul rand trebuie sa iti administrezi bine riscurile, in acest sens protejeaza-ti vanzarile, administreaza bine furnizorii cu grad mare de risc si asigura finantare.
In al doilea rand, speculezi oportunitatile si aici trebuie sa tii cont de resursele umane care sunt cheia iesirii din criza, de reducerea costurilor, de concentrarea pe segmentele de piata care sunt in crestere si de achizitionarea inteligenta.
Sunt sectoare mai puternic afectate, cum ar fi sectorul auto, constructiile, dezvoltarile rezidentiale, metalurgia, retailul de produse de folosinta indelungata sau serviciile financiar-bancare, dar sunt si domenii mai putin afectate, cum ar fi comertul alimentar, farmaciile, telecomunicatiile si utilitatile.
Orice e bazat pe mancare merge, omul poate sa renunte la orice, dar nemancat nu poate sa ramana
Criza in sine e un business. A reusit sa pacaleasca o planeta intreaga, cea mai tare afacere de pe urma careia se bucura cativa "norocosi". Nu cred ca prospera prea multe.
Vad ca ziarele cu locuri de munca sunt pline cu oferte pt.video-chat.inseamna ca le merge bine daca sunt atatea cerinte.
Hipermarketurile au vandut cu 20-40% mai mult in perioada de criza comparativ cu anii trecuti.Cum spunea si secretel, romanul cheltuieste cel mai mult pe mancare.Se pare ca industria alimentara nu e in declin.
Barurile afacere buna pentru ca tot omul merge acolo indiferent de cati bani are.
Afacerile cu magazine second-hand, outlet, videochat-urile, borderurile(dar nu in Romania), si nu in ultimul rand magazinele care au ca obiect de activitate evenimentele funerare, pompe funebre.etc Trist, dar adevarat.
Pt guralivul...videochatul chiar merge...pana in 3000 de dolari lunar ti se pare ca nu? si niciodata nu e afectat de crizace naiba are toata lumea cu ocupatia asta? sunt plini de prejudecati.Nimeni nu te atinge, nimeni nu te cunoaste si totusi nu va inteleg!
Gabonne1982 întreabă: