Salut.
Protectia Consumatorului (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) alias ANPC este o institutine din subordinea Guvernului, care are rolul de a raspunde la reclamatiile si solicitarile clientilor, pentru a se asigura ca se respecta legile si mai ales Drepturile Consumatorului. Poti sa ii suni pentru orice fel de reclamatie cu privirel a incalcarea acestor drepturi.
021 9551 este numarul de telefon gratuit.
Sau aici: http://reclamatii.anpc.ro
Site-ul lor este http://www.anpc.gov.ro, ai acolo tot felul de detalii despre cam tot ce ar trebui sa stii.
Deci...daca ai cumperi un Telefon de 3000 de lei cu Defecte grave din interior, venit din fabrica, si cei cate ti l-au vandut nu vor sa ti-l schimbe pe garantie chiar daca ei stiu ca telefonul a plecat de la ei stricat si suni la Anpc cum se rezolva? Doar imi da altul, imi plătește daune morale, sau le închide firma?
Nu lucrez acolo, deci nu stiu sigur ce o sa-ti faca, dar sigur iti dau cel putin banii inapoi. Poti sa suni si sa-i intrebi pe ei. Succes.
Multumesc frumos!
Nu ai pentru ce. : )
andreiscripcaru întreabă: