Din cate imi amintesc eu de la Economia din clasa a 11-a, cifra de afaceri, cuprinde toate tranzactiile, atat cheltuieli cat si venituri. Deci aici pot intra mai multe tipuri de cheltuieli, cu personalul, de intretinere a societatii, cheltuieli de protocol. etc
Depinde la ce te referi dominikq!
În termeni economici, CIFRA DE AFACERI este suma veniturilor obţinute din vânzarea mărfurilor, executarea lucrărilor sau prestarea serviciilor, precum şi alte venituri din exploatare. Iar cheltuielile aferente acestei cifre, sunt cheltuielile ocazionate de îndeplinirea acestor vanzări, livrări, prestări. De ex: chiria şi paza spaţiului, costul iluminatului şi al încălzirii, cheltuielile de poştă, transport sau coletărie, primele de asigurare, plata salariilor şi a impozitelor aferente acestora, indemnizaţiile de concediu şi boală, cheltuielile cu telefoanele şi faxul, cazarea şi diurna delegaţilor, cheltuielile de publicitate, alte cheltuieli care concură nemijlocit la realizarea obiectului de activitate unei firmei.
Daca e vorba de cheltuielile aferente activităţii unei PFA (persoană fizică autorizată) e vorba de acelaşi tip de cheltuieli, doar că sunt puţin altfel considerate
Dacă vrei mai multe amănunte, accesează-mă în privat
anonim_4396 întreabă:
borsec întreabă: