E important să-ți cunoști demograficele, publicul țintă. Google Ads clar e o variantă cu care îi prinzi pe majoritatea, dar nu înseamnă că vei avea engagement mare, contează foarte mult cum setezi campaniile, dacă le faci text, bannere, video, remarketing, DSA, cum pui problema textului din anunț, cui le afișezi și unde.
Dacă publicul tău e in alta parte, de exemplu pe Facebook, atunci poți avea rezultate mai bune că pe google, cu aceeași sumă de bani. Again și aici e vorba de cum targetezi, setezi, și scrii reclamele.
Din experiența mea, daca ai deja o bază de date de clienți obținută pe bune, atunci dpdv ROI, nimic nu se compara cu email marketingul. Google și Facebook sunt o gaura neagra insațiabilă, practic cât le dai atâta papă, dar un newsletter bun vinde bine de tot cu costurile cele mai mici.
De la un anumit punct încolo nu o să-ți permiți să ratezi trafic și conversie din nicio direcție, fie că e vorba de CPC, email marketing sau marketing afiliat.
Depinde de ce vinzi... depinde ce preturi ai la produse...
Cel mai safe pentru inceput este google.
Daca ai pe cineva care se pricepe e un inceput mai safe sa zic asa...
Exista si varianta Facebook, doar ca este mai tricky... un pic mai riscant dar daca acel cineva se pricepe si stie ce face poate fii mai profitabil decat google.
Dar unele produse merg mai bine pe google altele pe Facebook.
Marea chestie pe Facebook este ca iti permite sa vii cu reclame cu imagini, filmulete sau lucruri sa iti ia ochii...
qq30xx întreabă: