Banuiesc ca se vor pastra numele brandurilor separat, chiar daca altcineva a cumparat Profi numele va ramane.
Este o practica intalnita atunci cand cumperi o afacere concurenta cunoscuta, fie pastrezi numele fie pui numele tau, insa e mai intelept sa pastrezi numele pentru ca joci la o masa mai mare de clienti, adica la clientii care erau aveau vechime si mergeau doar la supermarketul vandut! profi arata statisticile aveau 2 milioane de clienti stabili in toata tara, deci e intelept sa pastrezi numele brandului.
La randul sau si Mega Image a fost cumparata in anul 2000 de catre un grup belgian.
De fapt firma mama a Mega image ului (Ahold Delhaize) a cumpărat Profi.
De obicei se păstrează brandul firmelor cumpărate. Dar nu este o regulă scrisă. Posibil ca toate profi-urile să fie convertite în Mega image, dar ar fi bizar.
Un caz similar ar fi Kaufland și Lidl care sunt ambele sub aceeași firmă mamă (schwarz gruppe)
Cel mai probabil magazinele vor fi integrate sub Mega Image, din punct de vedere al managementului și
marketingului este mai eficient să administrezi un singur brand.
Mai rămâne de obținut aviz de la Consiliul Concurenței, dar cred că e doar o formalitate.
sorin8256 întreabă: