Daca tu zici ca o sa gasesti o masina la care sa primesti licenta de la uber in 10.000 lei...
Nu poți să cumperi nicio mașină cu 2000 € care să corespundă cerințelor de acceptare ale Uber.
Dar de câștigat, se câștigă bine.
PS ai nevoie si de atestat de transport persoane, nu doar de mașină!
Mai cunosc eu pe unul care și-a luat un Logan nou nouț din reprezentanță cu gândul că face mare afacere cu Uber. A dat vreo 10k euro pe el, după calculele sale dacă Loganul nu făcea probleme 5 ani de zile, atunci "afacerea" lui era un succes. Din păcate după numai 1 an de practic taximetrie, nu i-a mai dat de cap la logan. Nici în reprezentanță nu au acceptat să o repare fără bani. A plătit, s-a stricat iar, iar a reparat-o apoi iar s-a stricat și tot așa de vreo 7-8 ori până s-a lipsit și de logan și de uber și de banii investiți că a ieșit mult pe minus. La 7-8 ore nu faci mare brânză pentru că sunt zile și zile. Dacă nu stai măcar un 12 ore pe zi atunci poți să te lipsești. Plus că tu cu 100 de mlioane lei vechi nu cumperi mașină pe criteriile uber. Dacă ieși să zicem la un 6000 de lei pe lună (caz fericit) atunci din start vreo 25 de milioane este numai combustibilul. Mai scade uzura mașinii pentru că o să ajungi cu ea în service mai repede decât crezi încă vreo 10 (minim) iar restul este al tău.
Nu știu care e faza cu licențele, am auzit ca nu dau daca mașina veche și aici ma refer ca nu contează marca, eu am mers și cu loganul. Ideea este sa ieși pe traseu la ore de vârf adică undeva 5-9, 12-17, și 19-23 cam la orele astea sunt cele mai multe comenzi. Din ce am mai discutat cu șoferii, pentu ei este ok. Adică își fac programul cum vor. Poți face și uber și blot în același timp. Nu ai comanda pentru unul, ai pentru celalalt.
Scoti un 2000 lei pe luna. Daca iti convine incearca. Depinde si de masina ca daca faci uber cu bmw iesi pe minus.
MissxD întreabă:
publicname întreabă: