Depinde ce vrei sa le comunici. Daca vrei sa le faci o urare e mai simplu...
Presupun ca esti clientul lor, in cazul asta trebuie sa-ti scrii numele, codul de client, numarul de cont... si pe urma, ceea ce doresti de la ei: sa faci o reclamatie, sa obtii informatii pentru contractarea unui credit, sa-ti lichidezi contul etc.
Pai logic ar fi sa scrii ceea ce vrei sa comunici, ca doar nu le scrii o poveste
Depinde de motivul pentru care trimiti e-mailul.Scrii acolo ce anume doresti.
In primul rand trebuie sa dai un subiect e-mailului tau, in al doilea rand trebuie sa respecti cateva reguli cum ar fi sa scrii corect, propozitiile sa inceapa cu litera mare, sa scrii cu caractere romanesti, sa folosesti virgula unde e nevoie si puncte la incheierea propozitiilor... La sfarsit sa pui o incheiere adecvata, de exemplu : Va multumesc pentru intelegere, X (x=numele tau)
sau : Multumesc anticipat, x
eventual : Cu stima, x
sper ca te-am ajutat cu cv... *-*