Angajatii sa se poarte frumos si sa fie respectuosi si profesionisti ca sa le dea clientilor impresia de un mediu placut
Localul sa arate frumos si armonios, sa-ti faca placere sa stai in el
pRodusele sa fie de calitate, atat bauturile cat si mancare daca e servita
Sa existe si lucruri pentru posibili clienti care vor sa vina singuri: o biblioteca cu carti, calculatoare etc.
In plus, multa promovare pe retele sociale ca lumea sa afle de local, ca degeaba il faci tu fain daca lumea nu are de unde sa-l descopere.
De obicei ca sa "spargi" piata asta trebuie sa faci ceva diferit, inedit. Uite de exemplu in Timisoara cum e o cafenea unde sunt pisici, lumea se duce si se joaca cu pisicile, e o idee originala pe care n-o vezi nicaieri, asa poti sa atragi clienti care nu neaparat sunt interesati de ceva de baut dar vor sa vina sa se joace cu pisicile s automat ca o sa fie acolo o sa-si ia si ceva de baut sau rontait.
Am pus cafea lavazza 2 lei bere 4 lei si sucuri la 4 lei langa. mine sucu e 5, 5 si berea de la 6-8.5 lei
E bine.
Ofera clientilor posibilitatea sa se distrese.
Asigura-te ca exista unele jocuri.
Ma gandesc oarecum la o masa de biliard, asta daca-ti permite spatiul.
Sau, alte jocuri gen remmy, sah, eventual, pentru mai multa reclama, poti face si un fel de turneu in fiecare sambata seara, unde castigatorul nu plateste nota, sau, eventual castiga ceva in valoare de 50 de lei din cadrul barului, gen o sticla de ceva.
Acum desigur, trebuie sa-ti si asumi asta, dar oferind o atmosfera si posibilitatea de a te destinde prin diferite jocuri, cred ca ar atrage mai multi clienti si prieteni ai acestora.
Pe langa ce a zis deja AlphaAttitude,
atragi clienti oferind servicii si produse de calitate (cumperi cafea de calitate, masina la fel), si care arata sau sunt servite deosebit (angajezi un barman care e in stare sa realizeze modele), vara sa ai inghetata si limonada in meniu, iarna - vin fiert, etc
Si e foarte important sa ai personal amabil si corect, persoane deschise, care isi lasa problemele acasa si zambesc natural clientilor.
Dar pana la urma, ultimul cuvant il are piata.
Daca locatia se afla intr-un sat cu max 1000 de locuitori si venit foarte mic pe cap de locuitor, sau intr-un cartier al unui oras de marime medie, insa in acelasi cartier se mai gasesc 100 de cafenele, eu zic sa nu te astepti sa faci profit.
În primul rând și cel mai important, prețuri mici.
Apoi să le oferi activități ca șahul, remi, cruce etc.