| grib a întrebat:

Cum credeti consumatorul are intotdeuna dreptate? de ce?

4 răspunsuri:
| express11 a răspuns:

Clientul nostru, stapanul nostru.el plateste.

| VadTot a răspuns:

Lucrezi cumva in comert si te ai saturat de... Te inteleg!
Daca n ai nervi de otel crede ma ca intr o zi vei claca rau de tot!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Hai sa-ti dau un exempu a doi „privatizati„ de aici. Unul si-a tras un bar cu terasa afara. Stii doar ca omul dupa ce bea doua trei pahare sau mai multe, vorbeste vrute si nevrute, se mai incaiera, mai spune lucruri naspa.Acel patron care era si barman, intra in discutiile oamenilor, betivi sau nu si ii contrazicea.O facea pe smecherul, el facea ordinea acolo.omul mai scapa o coaja de samanta pe jos, mai varsa un pahar, el zbiera la ei, ba chiar le dadea o plama si un sut in fund.BUn.Pe zi ce trecea oamenii au evitat sa mai intre in carciuma lui.In schimb se duceau la alta carciuma unde daca se varsa un pahar sau o coaja de samanta data pe jos,barmanul venea cu buretele sau spalatoru, matura si facea curatenie.Ei bine, cine crezi ca a dat faliment si cine si-a facut afacerea beton?

Intotdeauna clientul are dreptate. Vrei nu vrei, spui ca el ca porcul zboara, eventual zambesti pentru ca NUMAI asa tii clientul in pravalie.

| PeFuga a răspuns:

Nu! Exista si oameni idioti! Dar atunci cand nu au dreptate trebuie sa ii iei finut, diplomat, si sa le explici unde gresesc!