| SingleForOne a întrebat:

Cum v-ați aștepta să aveți o discuție pentru a cunoaște noi produse și/sau beneficia (direct) de un serviciu bancar, de asigurări, credite, turism, telefonie etc?

Ce greșeli fac oamenii din posturile respective, și ce ar trebui să corecteze sau să perfecționeze?

1 răspuns:
| SingleForOne explică:

Nu de multe ori am apelat la astfel de servicii din sucursale, considerând că majoritatea activităților se pot realiza online.
Totuși, când merg într-o sucursală, fie sunt tratat cu indiferență, fie nu mi se găsesc nevoile reale, fie nu mi se explică detaliat și plăcut beneficiile și posibile pierderi; avantaje și dezavantaje, etc.

Dar! Când lucrez personal în astfel de poziții, mi se cere constant despre aceste lucruri (la interviu de angajare, serviciul zilnic, planurile pe termen lung). Nu înțeleg deloc această discrepanță, neavând niciodată o asemenea plăcere din partea angajaților agențiilor respective, dar mie mi s-ar cere constant să discut aceste lucruri cu clienții (deși, am avut un singur astfel de post, și 3 tentative fără succes în alte poziții, deși am experiență de 2 ani).