Cei de la revolut
In cazul asta ai o singura optiune: suni la Revolut si vorbesti cu ei, sa afli motivul blocarii cardului bancar.
De blocat e blocat ca am lăsat pe cineva să bage bani pe card și eu ca prostul l-am lăsat
Stai linistit ca nu ti-a bagat nimeni bani intr-un card blocat, ca nu aveam cum.
Cardul nu era blocat
Hotaraste-te ca nu faci nici un sens!
Pe topicul initial ai spus clar ca aveai cardul blocat, acum spui ca nu...
"în 29 Noiembrie | Mihaiflorinn a întrebat:
Dacă am scos bani de pe cardul meu de revolut trimiși de la cineva și a fost blocat cardul meu..."
Nu merge nu-i blocat
Păi când ai pus întrebarea, ai zis că e blocat!
Oricum, tot prin aplicație poți rezolva problema, cu condiția să o definești vorect.
Blocat sau restricționat?
Pentru că dacă l-ai blocat din greșeală, îl poți debloca intrând în aplicație>carduri >selectezi cardul pe care tu l-ai blocat și dai deblocare
Daca e restricționat de către cei de la revolut pentru încasări dubioase (cel puțin din punctul de vedere al AI-ului care gestionează plățile) vorbește cu cei de la revolut din secțiunea chat și atașează și o dovadă că banii sunt curați, in caz contrar, mi se pare că banii ti-i poți scoate, dar contul nu mai poate fi utilizat.
Bafta!
Da cred ca e restricționat
Pai ce mesaj îți arată?
Account deactivation
Deci singura soluție e sa discuți cu ei
https://help.revolut.com/......y-account/
Aș discuta dar nu pot vorbi cu nimeni
Pai de ce?
Ei ma trimit să îmi fac alt cont
În mod normal, Poți debloca din aplicație. În unele cazuri cei de la revolut sunt obligați să urmeze protocoale de depistare de fraudă, și dacă sursa banilor e suspectă sau locul de unde ai tras banii e shady, atunci ți se mai blochează cardul, ți se mai îngheață contul și tot așa.
Nu au un sistem de depistare 100% perfect, dar mai bine să treci prin niște inconveniențe mici uneori decât să ți se fure banii.
Ultima dată când am cumpărat ceva online, acea platformă globală de shopping a încercat să îmi ia banii de două ori. De fapt nu platforma ci vânzătorul afiliat. La a doua tranzacție, revolut a refuzat tranzacția și apoi mi-a înghețat cardul. Eu am intrat frumos în aplicație și l am deblocat.
Fă-ți alt cont, ai banii pe acel cont? Sau ți s-a blocat cardul și nu contul?
Mai am avut și ING card l-am aruncat în sediu ING și nu mai pot să îmi fac cont
Un nr de telefon?