| Mihaiflorinn a întrebat:

Dacă am scos bani de pe cardul meu de revolut trimiși de la cineva și a fost blocat cardul meu, pot să îl deblochez?

25 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Cine ti-a blocat cardul?
Banca sau ATM-ul de unde ai scos banii?

| Mihaiflorinn explică (pentru Violleta2022):

Cei de la revolut

| Violleta2022 a răspuns (pentru Mihaiflorinn):

In cazul asta ai o singura optiune: suni la Revolut si vorbesti cu ei, sa afli motivul blocarii cardului bancar.

| Mihaiflorinn explică (pentru Violleta2022):

De blocat e blocat ca am lăsat pe cineva să bage bani pe card și eu ca prostul l-am lăsat

| Violleta2022 a răspuns (pentru Mihaiflorinn):

Stai linistit ca nu ti-a bagat nimeni bani intr-un card blocat, ca nu aveam cum.

| Mihaiflorinn explică (pentru Violleta2022):

Cardul nu era blocat

| Violleta2022 a răspuns (pentru Mihaiflorinn):

Hotaraste-te ca nu faci nici un sens!
Pe topicul initial ai spus clar ca aveai cardul blocat, acum spui ca nu...

"în 29 Noiembrie | Mihaiflorinn a întrebat:
Dacă am scos bani de pe cardul meu de revolut trimiși de la cineva și a fost blocat cardul meu..."

suntserios
| suntserios a răspuns:

Da, poti debloca cardul din aplicatie.

| mihai69 a răspuns:

Da, din aplicație.

| Mihaiflorinn explică (pentru mihai69):

Nu merge nu-i blocat

| mihai69 a răspuns (pentru Mihaiflorinn):

Păi când ai pus întrebarea, ai zis că e blocat!
Oricum, tot prin aplicație poți rezolva problema, cu condiția să o definești vorect.

| Hyperion7 a răspuns:

Blocat sau restricționat?
Pentru că dacă l-ai blocat din greșeală, îl poți debloca intrând în aplicație>carduri >selectezi cardul pe care tu l-ai blocat și dai deblocare
Daca e restricționat de către cei de la revolut pentru încasări dubioase (cel puțin din punctul de vedere al AI-ului care gestionează plățile) vorbește cu cei de la revolut din secțiunea chat și atașează și o dovadă că banii sunt curați, in caz contrar, mi se pare că banii ti-i poți scoate, dar contul nu mai poate fi utilizat.
Bafta!

| Mihaiflorinn explică (pentru Hyperion7):

Da cred ca e restricționat

| Hyperion7 a răspuns (pentru Mihaiflorinn):

Pai ce mesaj îți arată?

| Mihaiflorinn explică (pentru Hyperion7):

Account deactivation

| Hyperion7 a răspuns (pentru Mihaiflorinn):

Deci singura soluție e sa discuți cu ei
https://help.revolut.com/......y-account/

| Mihaiflorinn explică (pentru Hyperion7):

Aș discuta dar nu pot vorbi cu nimeni

| Hyperion7 a răspuns (pentru Mihaiflorinn):

Pai de ce?

| Mihaiflorinn explică (pentru Hyperion7):

Ei ma trimit să îmi fac alt cont

| carevaescu a răspuns:

În mod normal, Poți debloca din aplicație. În unele cazuri cei de la revolut sunt obligați să urmeze protocoale de depistare de fraudă, și dacă sursa banilor e suspectă sau locul de unde ai tras banii e shady, atunci ți se mai blochează cardul, ți se mai îngheață contul și tot așa.

Nu au un sistem de depistare 100% perfect, dar mai bine să treci prin niște inconveniențe mici uneori decât să ți se fure banii.

Ultima dată când am cumpărat ceva online, acea platformă globală de shopping a încercat să îmi ia banii de două ori. De fapt nu platforma ci vânzătorul afiliat. La a doua tranzacție, revolut a refuzat tranzacția și apoi mi-a înghețat cardul. Eu am intrat frumos în aplicație și l am deblocat.

| comanantonio17 a răspuns:

Fă-ți alt cont, ai banii pe acel cont? Sau ți s-a blocat cardul și nu contul?

| comanantonio17 a răspuns:

Du-te și vorbește cu cei de la Revolut, la filiala lor din București!

| Mihaiflorinn explică (pentru comanantonio17):

Mai am avut și ING card l-am aruncat în sediu ING și nu mai pot să îmi fac cont

| Mihaiflorinn explică (pentru comanantonio17):

Un nr de telefon?