| alexgheorghescu a întrebat:

Am o problema legata cu un client, mai exact refuza sa plateasca, ma tot amana de aproximativ 4 saptamani, am prestat un serviciu de creare site web, pretul este de aproximativ 200 euro, am emis si o factura care probabil urmeaza sa o stornez din cauza amanarilor pe care le tot face, tot felul de motive si lucruri de genul. As vrea sa stiu ce ati face dumneavoastra in acest caz si cum credeti ca as putea rezolva problema, mentionez ca nu au existat probleme de comunicare si a fost foarte multumit de site, preferabil sa primesc si banii daca cunoasteti vreo metoda prin care as putea face asta. Multumesc frumos!

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca nu izbutesti sa rezolvim problema amiabil atunci singura cale legala este sa-l dai in judecata, daca ai probe in sensul celor ce spui.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Blocheaza-i site-ul! Sau poti sa-l dai in judecata!

| cristimihailov a răspuns:

Salut,

Daca actele sunt in regula, atunci poti sa dai factura la recuperatori. Pt un comision (relativ mare) scapi de problemele cu judecata.

Suma e prea mica ca sa merite lupta in instanta.

Parerea mea personala.

| Panamax a răspuns:

De ce sa stornezi factura?
Trebuia sa faceti un contract, inainte.
Te-a costat 200 de Euro dar ai invatat ceva.