Pentru ca politica lor este vanzarea en-gros, sa vanda mai mult. Cantitatea conteaza. Sunt magazine de aprovizionare. Si mai este o chestie, probabil cea mai importanta, in momentul in care tu si eu mergem mereu la magazine metro sa ne aprovizionam, celelalte magazine si-ar pierde multi clienti. Cui ar mai vinde? Aici e chestia de intelegere intre ele. Eu (magazinul metro) iti vand tie (magazinul comercial) produse en-gros. De ce? Pentru ca nici eu nu pot rezista fara tine care sa imi cumperi produsele, chiar daca ar veni clienti persoane fizice tot nu mi-ar acoperi cantitatea pe care eu ti-o vand tie. E simplu.
Salut! La metro scopul este sa vanda cantitati mari de produse la magazine, nu 1 punga de chipsuri mai ieftine la un client!
Mai multe detalii cu privire la cine poate sa cumpere la metro si cine nu:
https://www.metro.ro/servicii-speciale/conditii-generale-de-vanzare
anonim_4396 întreabă:
AlexFrandos întreabă: