Toate reclamele sunt facute in asa fel incat sa-ti capteze atentia prin grafica, miscare, coloristica, sunet si altele, fie ca vorbim de online sau offline.Problema pe care nu o inteleg cei care sponsorizeaza reclamele e ca atunci cand totul e mare, colorat si zgomotos, de fapt nimic nu iti mai atrage atentia.Creierul tau dezvolta un mecanism de tipul ignore si treci mai departe.
E valabil si pe strada.Majoritatea afacerilor comerciale de la parterul cladirilor au o signalistica hidoasa si disperata, disproportionata fata de dimensiunea vitrinei sau fatadei exterioare, cu zeci de autocolante pe ferestre etc. Tu ca pieton ai idee cam pe unde poti gasi xerox, birouri pentru nu stiu ce, magazin cu ustensile pentru casa, librarie, cabinet medical, amanet, etc, dar daca te pune cineva sa descrii cum arata, cel mai probabil nu stii.
YouTube este una dintre cele mai populare platforme de streaming video, cu miliarde de utilizatori în întreaga lume, deci acesta locul potrivit pentru promovarea unei afaceri.
Reclamele zgomotoase și deranjante sunt adesea create cu scopul de a atrage atenția utilizatorilor și de a-i determina să interacționeze cu produsul sau serviciul promovat. Deci mda...