Este o tactica in magazine de a face acest lucru pentru ca sunt sanse ca oamenii sa cumpere mai mult decat au nevoie (asta este cheia pentru majoritatea magazinelor), in unele perioade se cumpara mai mult dintr-un produs fata de altul, si ar putea fi o promotie in acea perioada. Mai bine sa ai mai mult, deoarece pierderile ar fi putine, decat sa nu ai deloc, si sa ai pierderi fata de profitul pe care l-ai putea avea daca ai avea mai mult. Sa ai cantitatea exacta de fiecare data, este greu de realizat, si nu ar fi ideal. Marfa noua trebuie vanduta mai tarziu decat marfa veche, dar nici sa ai "pe banda rulanta" la vanzare marfa noua in continuu, săptămâni la rând. Simplu, marfa noua, depozitata direct; marfa veche la vânzare. In unele cazuri, destul de rar, ar putea fi o greșeală la hartii, sa apara unele produse, dar sa nu apara deloc altele, deci tot e bine sa ai marfa noua depozitata mai întâi (daca este cazul).
Mai multa disponibilitate decat deficit. asa merge sistemul economiei (cel al consumerismului)
Prind și ei o ofertă de unde se aprovizionează și atunci cumpără în cantități mai mari cu gândul la profit.Acum că și fac sau nu, ăsta este riscul atunci când ești lacom și nu te duce mintea să te organizezi.