| Maria_B_Ana_1994 a întrebat:

Din august anul trecut m-am angajat la un lichidator juridic, avand un punct de lucru. Am avut contract pe perioada determinata, 3 luni. Ultimul mi-a expirat pe 17 august. Pana la sfarsitul lunii iunie am fost 2 angajati in magazin. Eu si o doamna contabila a firmei lichidatoare, apoi am ramas singura, ne semnand nici-un contract cum ca raman singura raspunzatoare asupra gestiunii. Pe 6 august am fost informata ca magazinul se va inchide. Pana pe data de 14 august am asteptat decizia de inventariere. Iar in ziua de 14 am primit un mail cum ca nu se va mai inchide. Am fost plecata in concediu o saptamana, iar pe data de 22 am fost sunata de catre colega pe care am avut-o in magazin, spunandu-mi ca se va inchide magazinul definitiv. Iar acum am primit decizia de inventariere. Eu sunt obligata sa merg sa fac inventarul avand in vedere ca mi s-a incheiat contractul? Ar trebui sa fiu platita daca merg la inventar?

2 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Ar trebui sa participi la inventariere, pentru a nu avea surpriza unor lipsuri de care sa fii invinuita. Trebuie sa fii platita pentru munca efectuata.

| Maria_B_Ana_1994 explică:

Ok, dar nu mi-au facut vr-un contract pentru perioada inventarului in care sa se precizeze vreun salariu... Plus ca normal eu pe 5 septembrie ar trebui sa iau salariul pentru perioada 1-17 august... Daca sunt minisuri din ce bani imi opresc? Pt ca daca ma gandesc logic nu ar trebui sa-mi scada din salariul asta... Am dreptate?