Da, isi va da seama, deoarece va lua lucrarile de pe fiecare rand in parte.
Daca umbla printre voi in timpul testului si se benocleaza vede foaia
Daca e f exigenta si stie elevii f bine cum stau in banci nu te risca
Sunt unii profesori care isi noteaza pe o foaie cum stati in banca dupa nume si dupa rand, adica se spune ca fac oglinda clasei. Daca face asta, te-ar putea prinde. Te-ar mai putea prinde daca trece printre voi si vede ca tu rezolvi alt rand decat randul tau.
Daca nu face niciuna dintre astea doua, nu te prinde.
Pai ar trebui sa faca tot testul sa nu isi dea seama sau cand ii da, daca mereu sta in locul ala tot s-ar prinde, si probabil de ar face asta n-ar avea timp si ar fi prins cred ca copiaza
Isi va da seama. Si pe loc. Dar cel mai tarziu cand va vedea ca la subiectul randului 1 sunt n+1 lucrari. Si va verifica. Mai bine invata, ca inveti pentru tine, nu cauta sa inseli.
Buna,
Daca esti la liceu posibil sa te prinda fiindca sunteti putini si probabil te cunoaste si iti stie si locul in banca. La mine asa era.
Te pup
Dacă te prinde poți face pe prostul și sa ii spui ca nu ți-ai dat seama ca ai rezolvat subiectul altui rand. La mine a funcționat