Timpul petrecut la un portret NU reprezinta un bun indicator. El nu vinde timpul ( cum face un muncitor in fabrica ), el vinde tabloul.
Prețul ar trebui sa fie in funcție de :
- Client ( una e sa faci un copac pentru vecina, alta e sa faci un logo pentru o companie )
- Skill ( cat de bine te pricepi sa faci ceea ce faci / cat ai stat sa înveți și să experimentezi până ajungi la acest nivel )
Nu uita de cerere/oferta și competiție. Dacă crești prețul o să primești probabil mai puține comenzi.
Da aici ai dreptate. Elena Udrea a primit 900 000 $ din banii noștri pentru un logo al României care s-a dovedit o frunză copiată de pe Internet. Tot așa Alexandru Cumpănașu a palmat 900 000 pentru un studiu de câteva pagini copy paste de pe Internet. Prost să fii, pile să ai.
Te-ai gindit sa lucrezi digital? Din ce zona a tarii esti? Ai putea face treaba mult mai buna daca te-ai orienta catre produse vandabile la nivel international, digitale sau fizice.
Alexandru_Giani_2002 întreabă:
anonim_4396 întreabă:
raduorer11 întreabă: