Initiativa ta e admirabila dar ar fi mult mai rapid si ai afla mult mai mult daca ai apela la o firma de contabilitate pentru o consultatie.
Daca vrei sa faci doar intermediere de produse online, atunci e suficient sa te faci PFA, dar se poate si ca SRL.
Daca faci import si depozitare de marfa, atunci trebuie personal de transport si gestiune, cativa angajati la birou (aprovizionare, desfacere, contabilitate, paza etc.) iar salarul fiecarui angajat trebuie sa calculeziin jur de dublul salarului minim pe economie.
Iar pentru bunul mers al firmei, vei avea nevoie atat de un manager bun, cat si de specialist de marketing si informatician.
Totalizand, pentru a functiona bine, o firma importatoare-distribuitoare trebuie sa aiba minim 20-30 persoane bine pregatite si platite ca atare.
Pentru orice persoana juridica iti trebuie oricum contabil, iar contabilul stie foarte bine toate preturile si toate actele de care ai nevoie, asa ca poti sa te duci la contabil din prima