| ioana3432B a întrebat:

Folosesc Monzo de ceva timp și anul trecut in decembrie am avut o problemă. Shopify mi-a luat de pe card aproape 500 de lire. Sau cineva a făcut cumpărături online pe aceasta aplicație folosind datele cardului meu. Eu eram la muncă în ziua aia și ziua următoare și nu am văzut acest lucru decât zile mai târziu. Lucrez 12 ore pe zi și când vin acasă nu stau pe telefon încerc să mă culc să nu fiu obosită la muncă. Am completat un raport pentru fraudă pe Monzo și între timp aplicația Shopify mi-a returnat vreo 400 de lire și mai târziu Monzo mi-a returnat 100 de lire. Toate bune și frumoase până în Januarie când primesc mesaj ca Monzo vrea să îmi ia înapoi suma dată de ei pe motiv ca Shopify mi-a returnat banii. Am încercat să le explic ca Shopify nu mi-a returnat suma completă deci nu văd de ce trebuie să returnez ceva. Ei spun ca a fost un refund dublu de la Monzo plus Shopify. Am vorbit cu iei o grămadă prin mesaje dar nu au înțeles nimic din ce le-am zis. Eu între timp am goli contul de banii și acum este pe minus contul meu și tot primesc mesaje ca dacă nu returnez banii ăștia o să informeze băncile de lucrul ăsta în cazul în care vreau să fac un împrumut. Nu prea sunt deranjată de lucrul ăsta dar mă deranjează foarte tare ca trebuie să dau înapoi niște bani care sunt ai mei