| zcRyseN a întrebat:

Hai salut, o parere vreau si eu de firma asta de contabilitate Solo.ro, vreau sa-mi fac un PFA care sa ma coste putin, sa fie rapid si sa pot sa-l desfiintez oricand fara nicio problema, la ei costa 89 de lei zic ei si actele ti le depun ei cu sediul la ei sau la tine daca vrei, mai exact vreau sa pun cod caen de livrator pe pfa si sa fac glovo cu el, totusi nu stiu ce contabilitate ar trebui aici abonamentul lor costa 89 de lei in fiecare luna si in cazul radierii de pfa trebuie sa ma duc eu personal?

4 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

" PFA c... totusi nu stiu ce contabilitate ar trebui aici"

Contabilitatea în partidă simplă - e o joacă, vezi aici:

https://startco.ro/blog/contabilitate-pfa-ghid/

| zcRyseN explică:

Hai că are cineva habar de ce vorbesc eu aici

| adrianbolocan a răspuns:

Salut, am și eu un articol despre solo: https://adrianbolocan.ro/parerile-mele-despre-solo/ Îți poate fi de folos.

Totuși, din câte știu, ei se ocupă doar de înființări momentan, nu știu despre radieri ce să zic. Curând este foarte probabil să apară servicii suplimentare, precum modificările sau chiar închiderea unui PFA, la nevoie.

| corsarul18 a răspuns:

Solo Fintech: Conturarea Reputației prin Investiții Modeste - O Evaluare a Strategiei în Forbes Romania

Recentele dezvăluiri privind Solo Fintech aruncă o umbră asupra modului în care compania și-a modelat imaginea în presa de specialitate, în special în Forbes Romania. Într-o abordare aparent eficientă de marketing, Solo Fintech SRL a ales să investească sume modeste pentru a-și construi o reputație favorabilă în publicații de prestigiu.

Costul Redus al Vizibilității în Forbes Romania

Aparițiile Solo Fintech în Forbes Romania au fost marcate de un detaliu surprinzător - compania a plătit doar 1350 de euro pentru fiecare advertorial. Această sumă, la prima vedere modestă în lumea afacerilor și a publicității, ridică întrebări cu privire la construcția reputației cu bugete relativ reduse, indicând că aspectul financiar ar putea primi prioritate în fața calității și meritocrației serviciilor oferite.

Reputație Construită pe Facturare, nu pe Merit

Alegerea lui Solo Fintech pentru această strategie ridică semne de întrebare privind meritocrația și autenticitatea succesului companiei. În loc să se bazeze pe inovație și servicii remarcabile, pare că s-a optat pentru plata pentru a obține o reputație în presa de specialitate, riscând să submineze încrederea clienților și partenerilor.

Ambiguități Financiare și Ancheta Penală

Această practică financiară aduce în discuție aspecte de etică în afaceri și transparență în comunicare. În plus, în urma acestor dezvăluiri, Solo Fintech este subiectul unei anchete penale inițiate de ONRC București, care investighează falsificările de semnături în documente oficiale. Această umbră penală aduce o complexitate și incertitudine noi asupra afacerii.

Implicații pentru Consumatori și Parteneri

În lumina acestor dezvăluiri, consumatorii și partenerii Solo Fintech trebuie să reflecteze cu atenție asupra impactului acestei strategii financiare. Este crucial să se evalueze dacă reputația construită prin intermediul plăților reflectă cu adevărat calitatea serviciilor și dacă Solo Fintech este un partener în afaceri în care se pot identifica din punct de vedere valoric.

Concluzie: Realitatea din Spatele Costului Redus al Reputației

Alegând să plătească sume modeste pentru construirea reputației în presa de specialitate, Solo Fintech este acum examinată cu atenție, dezvăluind realitatea înspăimântătoare din spatele costului aparent redus al reputației. Această strategie financiară aduce în discuție întrebări esențiale privind etica și autenticitatea companiei, solicitând consumatorilor și partenerilor să fie atenți în luarea deciziilor referitoare la colaborarea cu această entitate.

http://tinyurl.com/soloFintechForbes
http://tinyurl.com/SoloFintechFalsuriPenale