| Rebel23 a întrebat:

Hei TPU, sunt un elev in clasa a IX-a la mate-INFO, bine nu ma prea pricep foarte bine la informatica. Am o întrebare.Eu as dori sa fac niște bani,m-am tot uitat la diferite metode,dar una mi-a atras atenția,cea de a crea diferite site-uri.M-am uitat la tutoriale și nu pare foarte greu,de aceea as dori sa încerc.Pun cateva întrebări pentru cei care efectuează aceasta,,slujba",cum ati reușit sa aveți succes in acest lucru? cum ați găsit clienți? ce v-a determinat sa alegeți acest job? As dori o mică povestioara de când ați început și pana in prezent, dacă se poate și nu va cer prea mult, mulțumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| 17Ioana a răspuns:

1. Daca esti la mate-info, trebuie sa inveti foarte multa matematica pentru bac, mai bine lasi banii pentru mai tarziu si te pregatesti pentru examen, o sa fie foarte greu
2. Ca informatician castigi foarte bine, doar ca trebuie sa fi foarte bun in ceea ce faci si sa ai un portofoliu cu proiecte realizate de tine.
3. Ce faci in liceu este doar baza la ceea ce vei face in aceasta meserie. Invata programare, este cea mai complicata treaba din aceasta meserie, dupa totul vin de la sine. ( trebuie sa fi si bun la engleza)
4. Cauta pe site-uri de joburi programator web, web developer si vezi la cerinte ce se cere, CSS, java, html, etc. cand stii ce trebuie sa inveti, ii poti spune profesoarei, daca stie aceste programe sa te invete, sa te indrume sa faci acest pas. Poti cauta pe net platforme care te invata, udemy, linda etc prin tutoriale.
Daca esti de abia clasa a 9a si esti la inceput, cu siguranta nu poti face bani din treaba asta.
Pe viitor poti merge la o firma in internship ( munca fara plata) si inveti exact ce ai nevoie intr-un post de programator.

2 răspunsuri:
| Pandhoraa a răspuns:

Pana sa poti face bani din ce ti doresti, ai putea incerca sa lucrezi ca operator interviu asistat de calculator, de acasa
e un job part time cu contract d emunca