| alex0ny a întrebat:

Hello,
Am luat decizia ("neinspirata" de altfel) de a face o comanda prin magazinul eMag pentru o suma mai generoasă >10000 RON și am ales soluția de finanțare in rate de la TBI. După ce am făcut contractul și l-am semnat, a continuat comanda, s-a făcut plata, dar, ulterior m-am răzgândit și am decis sa o anulez după ce am studiat mai bine lucrurile despre TBI (știu era mai ok sa fac înainte).

Problema apare acum in cazul TBI, pe care i-am anunțat in scris și telefonic pentru dreptul meu de retragere din contract in acel interval de 14 zile, le-am dat detaliile legate despre ce comanda este vorba și au zis ca se ocupa. Azi după 3 zile mi-au transmis ca cererea e in curs de procesare, așteaptă sa primească banii înapoi după care o sa îmi trimită pe mail confirmarea închiderii liniei de creditare.

Acum întrebarea e, sunt experiențe de surprize in cazul lor, mai ales pentru cumpărături prin intermediul altor magazine? De exemplu sa ducă cu zăhărelul luni întregi sa zică faptul ca de fapt n-au primit banii înapoi? Incă nu se pune problema de Anpc, aștept și săptămâna următoare sa vad ce se întâmplă.

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai ai răbdare să prelucreze cerere aia. Nu cred că vor ei sa fugă cu banii tai.

| siriusblack98 a răspuns:

Stai chill ca eMAG nu colaboreaza cu tepari, mai ales in cazuri de finantare. Sa faca TBI Bank faze de genul ar insemna ca lumea ar incepe sa arunce cu noroi in gigantul eMAG, iar apoi eMAG iti zic sigur ca ar face praf in instanta TBI Bank pentru imaginea distrusa. Pe langa asta, tu ti ai executat dreptul de retragere in cele 14 zile, pe tine nu te intereseaza daca ei isi primesc banii inapoi dupa 3 luni, mai ales ca ai primit si informarea de procesare tot in cele 14 zile + ca bancile si firmele de genul chiar nu se murdaresc pentru 10.000 de ron. Pentru ei suma aia este absolut nimic.

Răspuns utilizator avertizat
| Anonimul151 a răspuns:

Emag nu face lucruri de genul. Pentru că are o reputație bună, și nu risca sa o strice.

Dacă au zis ca se ocupă atunci, trebuie să aștepți. Eventual mai întreabă ori pe e-mail dacă ai un reprezentant care se ocupa de asta în ce statiu e etc... Sau pe messenger. Dar atenție la ce cont de eMAG scrii. Sa aibă bifa de verificare. Ca exista conturi fake.

| alex0ny explică (pentru Anonimul151):

Discutasem deja și la eMag iar aici e in regula, banii deja plecaseră către TBI cu 2 zile înainte, doar ca TBI in call center au transmis ca încă așteaptă suma in contul lor.

| alex0ny explică:

Situația s-a rezolvat intre timp, mulțumesc pentru răspunsuri!