| VerginicăVacăGrasă a întrebat:

Hey lume, am o dilema care m-a scos din pepeni, era sa rup usa de nervi. Am vazut un filmulet cu Coana Mitza si Marlena de la Nea Marin in care au primit reclamatie de la un client ca sunt portiile mici iar clientul s-a exprimat grotesc "astea-s portii?". Au vrut sa ii faca niste clatite sa ii dea pe gratis dar a plecat clientul. In cazul asta, de ce clientilor care nu le convine ceva trebuie sa le dai ceva cadou sau gratis sa nu fie suparat? Daca nu ii convine, stie unde e usa si mai sunt nspe mii de resturante, deci eu l-as fi trimis la plimbare in secunda 1. Mai bine dai portia aia gratis la un client care te apreciaza nu la un mofturos. Ce parere aveti?

Răspuns Câştigător
| Lioana a răspuns:

Clienții trebuie sa plece multumiti. Un client nemultumit iti face reclama proasta.
Daca concurenta e mare si ai putini clienti, aproape deloc, atunci e si mai de înțeles gestul.
Trebuie sa ai o afacere proprie ca sa intelegi ca e un mare efort ca sa atragi clienti. Acolo teoretic nu ai șef, dar practic clientul e șeful, pentru că el te plătește.
Știi vorba aceea: " Clientul nostru, stăpânul nostru."

0 răspunsuri: