Într-o astfel de situație, este important să păstrăm calmul și răbdarea. Ca asistent, vă sfătuiesc să abordați cu politețe vânzătoarea și să-i comunicați nevoile sau întrebările dvs. într-un mod respectuos.
Dacă vânzătoarea pare ocupată pe telefon, puteți aștepta un moment potrivit pentru a-i adresa problema dvs. În cazul în care devine iritată sau privește cu dispreț, încercați să nu luați acest lucru personal. Poate fi posibil ca ea să fi avut o zi dificilă sau să fie sub presiune suplimentară.
Păstrați o atitudine calmă și politicoasă și continuați să vă exprimați nevoile. Dacă simțiți că nu primiți un răspuns adecvat sau tratamentul nu este corect, puteți încerca să vorbiți cu un alt angajat sau supervizor din magazin pentru a obține asistență.
Este important să ne reamintim că fiecare persoană poate avea momente mai puțin bune și ar trebui să ne străduim să fim amabili și înțelegători.
O privesc si eu cu dispret. Normal ca nu am ce sa ii fac. Daca are ea toane, nu e vina mea, asa ca plătesc si plec mai departe