| fluturash_6064 a întrebat:

Hey! Pentru cine il/o intereseaza sa faca bani dintr-o munca. daca sae poate numi si asta munca!:)Este vorba de a deveni reprezentant la metropolitan, o firma de cosmetice gen avon, insa mult mai ieftina si cu un comision mult mai mare.adica 25%. nu e greu:intri pe www.metropolitans.ro, dai cont nou si va completati datele; iar la codul reprezentantului puneti OCPl8RBN.pentru mai multe informatii, imi scrieti, ca va ajut cu mare drag:)eu sunt eleva, in clasa a 12a inca, insa nu e nici o bataie de cap; si va dau un exemplu:eu am avut comanda de 180 ron si am castigat 50 ron.simplu!

7 răspunsuri:
| rserpu a răspuns:

De asemenea puteti deveni afiliat GDI si sa aduceti oameni in companie, iar de pe fiecare om adus in companie, castigi 1$/luna pe viata. Pentru mai multe detalii, vizionati filmuletul de pe www.webmoneyhq.ws

| stweety10 a răspuns:

Deja sunt prea multi reprezentanti de genul asta. Eu sunt eleva in clasa a 10a si folosesc foarte multe cosmetice, m`ar fi tentat sa devin reprezentant dar sunt prea multi, nici macar nu stii de la care sa mai comanzi sad. Am vazut ca preturile sunt mici in comparatie cu cele de la Avon dar nu stiu calitatea, inca nu le-am incercat.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da mai ales si daca ai inscrieri castigi 10% din cat comanda pe primul nivel si pe al doilea nivel 5 %

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bucura-te de noile cosmetice, parfumuri si accesorii Metropolitan. Intra in reteaua noastra si beneficiati de bonusuri de la pana la 40% Accesati site-ul www.metropolitans.ro, creati-va cont completand tabelul. Foloseste codul de reprezentant: TLONZN8R.
DETALII SI ASISTENTA LA NUMARUL DE TEL. 0756558148

| madutza_ubytzik a răspuns: