anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Imi puteti sugera vreo modalitate de a-mi promova si vinde produsele proprii? (este vorba despre Vitralii)

Răspuns Câştigător
rroxi44
| rroxi44 a răspuns:

Vitraliile sunt foarte cautate acum. Trebuie sa-ti postezi, cum s-a mai spus un site pe net. Important e ca designul sa fie atragator si pozele cu lucrarile puse spre vanzare sa fie de calitate si bine prelucrate. La inceput poti incerca sa vezi cine e interesat din cercul tau de prieteni si cunoscuti. Apoi sa-ti extinzi aria. E bine sa faci cateva lucrari mai ieftine acelora care pot sa te ajute la promovarea afacerii. Poti sa mergi la unele firme sa ii intrebi daca nu au nevoie de produsele tale si poti sa le arati un catalog. E bine sa-ti faci un catalog de produse cat mai profesional. Cand mergi sa iti promovezi afacerea ai grija sa te imbraci ingrijit si sa nu pari muritor de foame. Nimeni nu investeste in cineva despre care crede, la prima vedere, ca este un ratat... :) Scuze, poate te superi, dar asta e. Fluturasii sunt o idee buna, desi foarte putini oameni se uita cu adevarat pe fluturasii pe care-i primesc, dar este mai bine decat un afis pe care, oricum de un timp, nu le citeste aproape nimeni. Mai exista si publicitatea prin telefon... daca ai timp sa dai telefoane, sau ai pe cineva s-o faca. Incearca sa iei de la biblioteca carti despre marketing. Sunt tot felul de titluri de la Planul eficace de marketing, la Cercetarea de marketing sau tot felul de carti despre publicitate. Au aparut foarte multe in ultimii ani si au fost achizitionate de mai toate bibliotecile judetene. Sunt si de cumparat pe net
http://www.cartepremium.ro/......ARIME.html

2 răspunsuri:
| murik a răspuns:

...sau fa-ti un blog, precum cele de haine vintage, e mai simplu decat un site happy

| iunie2001 a răspuns:

Creeaza un site pe internet, neaparat sa pui si poze sa vada lumea. O alta idee ar fi de a imparti fluturasi cu adresa ta si ceea ce faci in cutiile postale, anunturi in ziarul local, dai sfoara in tara pe la prieteni, sa nu-ti fie jena sa spui cu ce te ocupi niciodata. Informatia e cheia succesului. Eu spun ca sunt multe posibilitati de a iti promova produsele. Succes