| SynapseNinja a întrebat:

Îmi spune și mie, vă rog, ce trebuie să conțină fișa postului?

2 răspunsuri:
| Heloooo366 a răspuns:

Fisa postului ar trebui sa contina date minime despre:denumirea postului de munca, integrarea in structura organizatorica, responsabilitati, sarcini, activitati si actiuni specifice postului de munca, competentele postului de munca, contextul muncii, pregatirea necesara postului de munca, salariul si conditiile de promovare.

– Denumirea postului de munca este luata din nomenomenclatorul national al profesiilor (COR)

– Integrarea in structura organizatorica se refera la prezentarea ierarhiilor in cadrul organizatiei, pozitiile de subordonare – coorodonare pe care le detine angajatul in relatie cu ceilalti angajati ai firmei.

– In cadrul responsabilitatilor sunt specificate obligatiile, indatoririle ce revin angajatului. Responsabilitatile trebuie sa fie redactate clar, pe puncte, pentru ca angajatul sa le inteleaga cat mai bine.

– Competentele de munca sunt de fapt performantele solicitate angajatului ( ex:sa stie sa lucreze la calculator, sa vorbeasca o limba straina, etc)

– Contextul muncii poate influenta activitatea fiecarui angajat. Se refera, la conditiile de mediu si conditiile fizice ale muncii care pot influenta sanatatea si starea de confort a angajatilor. Daca angajatul trebuie sa lucreze in echipa sau are de-a face cu diferite alte persoane, se va specifica natura acestor relatii.

– Pregatirea necesara postului de munca se refera la cursurile pe care angajatul ar trebui sa le aiba, la nivelul de studii pentru postul respectiv, la experienta necesara pentru a desfasura in conditii normale activitatea respectiva