| andrei4242 a întrebat:

In ce domeni poti castiga bani bine in Romania? Sau in alta tara?

8 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

In IT, in economie, in drept depinde in final de cat de bun esti, unde lucrezi, ce faci

| Alex_Duda_1997 a răspuns:

Ciprian, pentru a castiga bani trebuie sa fi bun in ceea ce faci, deci prin urmare trebuie sa faci ce-ti place, atata timp cat muncesti cu placere apr si rezultatele financiare. Totusi domenile cu o probabilitate mai mare de castig sunt : IT, medicina, inginerie.

| mgtow a răspuns:

Inginerie, arhitectura, mecanic pe locomotiva, politician, domeniu IT la straini mai bine e

| LuciWv a răspuns:

In Romania ar fi agricultura, mana de lucru ieftina pamant gramada ce-ti mai trebuie e ceva cunostinte in ale agriculturi(acte si tot restul nu neaparat munca) si locul perfect care sunt cu miile in Romania

| matrix100 a răspuns:

Eu cred ca in programare poti sa castigi bani frumosi, asta daca iti place domeniul, iti place mereu sa inveti lucruri noi, esti ambitios, etc...

| vocea a răspuns:

In ramonia poti castiga bine in drept ca avocat, judecator, procuror, la televiziune, ca inginer, si multe altele depinde de tine ce cauti

NOname
| NOname a răspuns:

Dacă te faci un preafericit - vânzător de iluzii -, o să fii asigurat financiar pe viaţă, căci de proşti şi îndoctrinaţi cu prostii e plină lumea, în special România, deci clienţi vei avea destui.
...sau îţi poţi alege o ocupaţie cinstită.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Depinde ce iti doresti sa faci cu viata ta;
Eu de exemplu am observat ca meseriile sunt in general bine platite: electrician, instalator (de centrale, nu de desfundat canale), mecanic auto si altele.
Eu m-am bagat in tinichigerie-vopsitorie auto + ceva mecanica usoara.
Ca tinichigiu-vopsitor cu experienta, castigul poate ajunge la 1000e pe luna, atat in service ca angajat, cat si pe cont propriu.
Inceputul insa e mai greu, trebuie sa lucrezi ca ajutor/pregatitor, pe salarii de 800-1200 lei.