E moarta de mult aia, poti sa o dai copiilor sa se joace cu ea. Am ramas cu doua, banca oricum nu le mai vrea inapoi... Acum aplicatia Smart Mobile face ce facea inainte tokenul.
Instalezi Smart Mobile acolo apesi pe autentificare si mai jos ai un " Ai nevoie de ajutor? " apesi acolo si dupa apesi pe " Recuperare cod utilizator" unde te va pune sa adaugi e-mail si ultimele 3 cifre din numarul tau de telefon
Nu se ma foloseste. Acum folosesti aplicatia smart token si user-ul.
Daca nu te poti loga cu smart token-ul va trebuii sa te duci la banca sa faci o actulizare de date si sa iti adaugi un email, chiar daca ai facut-o la contract.
Exista totusi un cod de utilizator/user pe care il foloseai cu codul generat de acel aparat.
Aparatul ala au spus ca il pot pastra ca amintire.
Dispozitivul acela se numeste token. Suna la banca, ei te pot ajuta, iti prezinti datele personale, te identifica, iti ofera o solutie. Succes
El_Safadi_Adina_1975 întreabă:
anonim_4396 întreabă:
Ieremie_Andreea_Elena_1995 întreabă:
Bipolaru21 întreabă: