| RromAn a întrebat:

Mi- am facut card la BRD si ca sa primesc codul trebuie sa trimit un cod la un numar de telefon apoi primesc prin sms pin-ul. Am trimis codul dar nu am primit raspuns. cat trebuie sa astept? trebuie sa am credit sau merge si cu sms din optiune?

5 răspunsuri:
| Stef45 a răspuns:

Nu ai primit pin-ul cand ai primit cardul? In mod normal iti da pin-ul cand iti da si cardul.
Si cred ca trebuie sa ai credit.
Mergi la banca si intreaba din nou, eventual iti dau ei de acolo un pin si e cel mai sigur.

| RromAn explică (pentru Stef45):

Nu, nu mi au dat pin ei. Acum e metoda asta prin sms si mi au zis sa o folosesc.

| Stef45 a răspuns (pentru RromAn):

Eu zic sa mergi la ei si sa iti dea un pin.Asa am patit si eu cu o bratara wireless, nu puteam face plati cu ea.Am revenit la banca si au realizat ca nici macar nu o activasera(era un lucru foarte nou pentru ei acea bratara).Asa ca mergi la ei s-ar putea sa aiba probleme legate de aceste sms-uri pentru ca abia le-au introdus.

| iDan11 a răspuns:

To receive the PIN by SMS, you will send an SMS with the unique password* to one of the phone numbers:

- 0371700059 (customers of the national telephone operators Orange, Vodafone and Telekom);
- 1739 (customers of the national telephone operator RCS-RDS);
- +447786201772 (customers of the international telephone operators)

*The unique password is formed by the last 4 digits of the card number and the last 4 digits of the CNP (personal identification code, without spaces or symbols). For non-resident customers without CNP (personal identification number), the unique password is formed by the last 4 digits of the card number and the last 4 digits of the identification document declared to BRD.

| niccoo09 a răspuns:

Niciodata cei de la banca nu trimit date despre card prin telefon sau sms. Atentie la astfel de mesaje!
https://www.cinesuna.info/0371700059