Întâi să îţi faci o societate comercială, apoi ar fi ideal să ai un mijloc de transport propriu şi câţiva oameni de nădejde. Apoi ai nevoie de câteva adrese de furnizori stabili din ţară (pentru produsele autohtone), şi de furnizori pentru produsele din import. Mai trebuie rafturi de prezentare a mărfii, box-palweţi europeni pentru că nu ai voie să ţii cutiile de marfă pe jos (te amendează şi Sanepid-ul si Protecţia consumatorului) cântar mare tip basculă pentru mărfurile primite şi altul mai mic pentru vânzările către detailişti. Mai ai neapărată nevoie de un PC (de fapt cel puţin 2 din care unul pentru numai pentru contabilitate), pe care să întocmeşti recepţiile mărfurilor primite, facturile către clienţi si celelalte acte contabile, Raport de gestiune, Registru de casă, Jurnal de vânzări, Jurnal de cumpărări, Balanţa lunară si Bilanturile anuale şi trimestriale. Normal că pentru toate hârţoagele astea, ai nevoie de un contabil priceput, care te va ţine la curent şi cu modificările ce apar tot timpul în legislaţia de profil. În plus, mai ai nevoie pe lângă vânzătorii propriu-zişi, de cel puţin doi manipulanţi marfă, 1-2 facturisti şi gestionar (mă rog, poţi fi tu gestionarul, dar în cazul ăsta, cine-ţi umblă după marfă?) Dacă vei vinde şi direct din depozit, nu doar pe facturi, ai nevoie şi de o casă de marcat fiscalizată la Administraţia Financiară de care aparţii... cred că nu am uitat nimic. Oricum, le mai aflii tu pe parcurs.
Când începi, să fii pregătită pentru ADIO timp liber!
Actele de constituire a societătii şi avizele de multe feluri necesare pentru obtinerea autorizaţiei de funcţionare, te vor costa în jur la 1500-1800 ron... restul, depinde de pe unde le procuri (pentru început sunt bune şi cele de mâna a doua). Mult NOROC!