Hello. Secretul principal, atunci când discutăm despre social media, e strategia. Coerența strategică, viziunea, planul și implementarea. Social media e în primul rând despre emoție, motiv pentru care trebuie să clădești bazându-te pe o fundație a emoției. Mai departe, pilonii pe care îi consider eu esențiali sunt: plus-valoarea (ce oferi comunității tale), notoretatea de brand (cum comunici despre tine, fără a te scoate în față mai mult decât e necesar) și conversiile/lead-urile prin reclame. Acum, dincolod e orice, e important să știi că succesul vine în timp, nu peste noapte, și că trebuie să începi prin: 1. a-ți creiona o strategie pe 6 luni care să includă „vocea" postărilor, branding-ul, unitatea de brand (text + vizual), calendarul teoretic; 2. a-ți creiona cui te adresezi pentru a putea începe să creionezi portretul robot al comunității tale; 3. A-ți consolida comunitatea bazându-te pe cei 3 piloni descriși mai sus. Și da, din păcate organicul e în bună măsură mort pe Facebook, motiv pentru care campaniile plătite sunt necesare. Depinde acum mult șid e așteptările tale reale. PS: NU te crampona prea tare de vanity metrics, nu ele contează cu adevărat. Mult succes!
BellaAndreea întreabă: