O banca nu are de unde sa stie cat ai tu pe card daca este un card de la alta banca. Sunt anumite banci din strainatate care au contracte cu banci din Romania. Atunci poti afla dar altfel nu. Mai mult, exista o prevedere legala care interzice sa dea cardurile straine din bancomat unei persoane, fara acceptul bancii straine care l-a emis. Faptul ca n-au trimis urgent un e-mail nu-l poti confirma. Se poate ca banca mama sa nu fi raspuns rapid deoarece au la dispozitie 30 zile pentru a raspunde. Asa ca, imi pare rau dar nu-ti dau dreptate. Sunt doar mecanisme pe care nu le cunosti si vrei ca totul sa se rezolve cat ai clipi.
Nu cunosc mecanismele... dar ele trebuiesc facute pentru a ajuta clientul ..ca practic chiar daca am card la alta banca eu folosind atm.ul lor platesc comision deci sunt client. Tare curios sunt daca cineva a patit asa ceva(blocare card in atm) in alta tara a uniunii si in cat timp s-a rezolvat! La fel ca la noi in 7zile? si in plus de asta nu sunt eu vinovat ca au ei bancomatul stricat..pt ca aceasta a fost cauza.
Si in plus de asta eu cred ca ar fi normal in 2017 sa se rezolve cat ai clipi. tehnologie si conexiune avem slava domnului. plus ca scrie pe card numele pot aduce extras de cont online ..am carte de identitate frate care confirma identitatea. prea multa birocratie! Sincer