| Andrei4k33 a întrebat:

Salut. Am 18 ani, sunt elev la liceu și as dori sa mă apuc de ceva profitabil, sa fac bani, sa am un venit si sa nu mai trebuiască sa cer bani părinților, știu ca mulți adolescenți de vârsta mea stau pe banii părinților și se ocupa doar cu scoala. Eu îmi doresc sa îmi continui studiile, sa termin liceul și sa intru la facultate, însă doresc ca in paralel sa fac ceva, de preferat in domeniul online și tot asa sa fie legat de sport, fotbal, sa fac ceva ce imi place. Știu ca mulți ar spune pariuri sportive sau ceva de genul dar eu mă gândesc la ceva serios, sa fie flexibil, sa imi aleg eu programul și sa nu muncesc foarte multe ore pe zi, nu am pretenția la mulți bani. Eu și cu 1000 de lei făcuți pe luna in condițiile in care nu muncesc mai mult de 4 ore pe zi sunt mulțumit. As dori ceva sugestii de la persoane care sunt familiarizate cu joburile online orientate spre sport, fotbal de preferat. Eu mă gândeam la ideea de a administra un cont de social media al unei echipe, am descoperit câteva echipe de liga 2 de la noi care nu mai sunt active de mai bine de o luna și ceva pe Instagram sau Facebook. Doar ca nu știu cum as putea începe și cu cine ar trebui sa vorbesc in cazul asta, dacă e cât de cât profitabil sau nu, dacă e căutat asa ceva. As dori o părere sincera legată de ideea mea și alte eventuale idei. Va mulțumesc mult! O zi buna!

2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu vreau sa mi-o iei in nume de rau, dar iti dau un sfat, asa cum l-am dat copiilor mei:
Daca doresti sa-ti termini liceul si sa faci o facultate, atunci apuca-te serios de invatat, ca nu-ti mai ramane timp de afaceri, cand BAC-ul bate la usa. Cu cat ai de invatat acum si de repetat din anii anteriori, nu-ti ramane timp nici sa dormi, dapai sa faci afaceri. Oricum nici timp de iesit afara nu mai ai si nici pe ce cehltui bani, odata ce invatatul ar trebui sa fie prioritar si sa-ti ocupe inclusiv zilele de weekend si vacantele.